Stand out and make them stare

men OJ! här var det länge sen man tittade in! hahah
men på Alex's beordran så ska jag fortsätta blogga!
Mjoo...kanske det kanske.
Finns en hel del jag gjort sen jag sist skrev...men det kommer jag verkligen inte skriva om nu.
To bad...men ööhm IDAG!
Ja eller igår! kom jag på den briljanta iden att dygna, for like no reason?
men jo det har fan knappt märkts idag iaf^^
Tog en trip in to the town för att träffa Alex, mysig dag blev det minsann! (:
känns som vi gick runt i flera timmar igenom HELA stan, fast det var nog bara tcentral området...
Bosatte oss i en söt park bakom rådhuset där vi fastnade i flera timmar!
Men nice price ju (:
Imorrn blir det att ses igen (yeey) fast....en filt ska med (dumma blöta jobbiga gräs).
kommer nog tas lite foton också (:
Anyways...
Wonderful day!
Lovely picture btw!
Pussen.

Kommentarer
Postat av: The Enemabulldozer

Awesome!

2010-06-29 @ 00:07:59
URL: http://bringmetheenema.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0