Great day!

hallå däär!
Nydligen hem kommen tröttis här hah.
Men ööh ja idag idag idag drog man till city igen för att träffa på Alex, awesomeness på det!
Vi gick runt en del i stan satt i samma park som igår (dock laddat lite med filt o alkohööl), myspys var det iaf.
Fast synd bara att vi inte kunde stannat längre!
Bilder togs såklart, men då inte ifrån min kamera så jag kan inte lägga upp några nya bilder!
Men men...sen på torsdag blir det väll att göra något liknande super nice (:
just nu...
ja uhm jag har precis ätit upp våra jordgubbar nomnomnom på det!
Alex är inte inne på msn så jag har tråk, och ja kollar på sex and the city typ... XD
Nice pricig låt!
|
|
|
v
Pussen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D! jag är awesome!;)

2010-06-30 @ 00:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0