Och alla tripper tog du för som du sa "slippa bli gravid"

Det fina klirret ifrån glasverken har du vant dig vid
Du ville slänga tårarna på dom som is och briljanter
och slänga dom hårt.
Slänga dom på dom som har det lätt, för att du har det svårt.
Alltså...är det bara jag som är dålig och har varit hemma för mycket??
hahah. Nej jag kom hem ifrån Norrtälje för någon timme sedan.
Skönt att vara hemma igen i bullshit-city!
Är rastlös as hell.
Någon som vill göra något denna fredags natt? :D
Jag tänker iaf dra in till stan imorrn...måste besöka Harley i studion (http://westsideevils.com/).
KNAS säger jag bara. Nästintill alla mina piercingar knasar nu. Hehe...septum är sne och gör ständigt ont.
2 snart 3 utstötta anchors och infektion i min nipple typ.
GASH. Blir sur... HAR INTE RÅD MED ATT SHITTY CP PIERCINGARNA SKA JÄVLAS MED MIG :@@@@
NOT COOL. (ʎ)
Okej. Ska ut och röka nu. cigg är min bästa vän. bästa vänner för livet. jag känner mig hälsosam mer motiverad och allmänt friskare utav mina vackra underbara cigg.
Eller inte.
Men man kan ju låtsas det? Det är så jag alltid får en bättre syn på shitty shiiiiiit! (:
Weirdness<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0