It's okey because the tears doesn't show in the rain

Gash så det öser ner nu!
Redan inatt så vaknade jag utav att det blixtrade nästan precis utanför.
Riktigt mysigt! Det lyste blått in genom alla fönster haha.
Himlen har bara öppnat sig! Översvämning nästa?
Men men, skulle egentligen till Norrtälje idag och träffa kusinerna.
Men jag vaknade för sent för att hinna åka...haha.
Så får åka dit imorrn istället!
Skönt faktiskt, komma bort ifrån sthlm. Slippa all skit, all stress och all oro.
Idag, mjo idag idag idag har jag inte gjort ett shiiit. Går fortfarande runt i mina mjukisar och en tshirt.
Film dag ggr 1000!
Någon som har ett bra film tips?? Jag är då tom på ideer.
BTW
Jag gillar att jag alltid tog störda bilder förut. Hahah...
(Förstora med ett klick)
Jag var störd en gång i tiden alltså.
ööööh dom här bilderna är inte ens näääära dom värsta! HAH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0