What should I do when I found out that I'm scared of myself?

Alltså...här var det ett tag sedan jag skrev.
Funderar på att göra bloggen privat, till min egna lilla grej jag kan släppa mina tankar i.
Det känns som jorden snurrar snabbare idag. Jag hinner inte med, jag hinner inte ens tänka.
molnen glider förbi fortare och himlen är härligt mörk röd. Ser riktigt underbart ut, sen duggregn på det.
Frikin' awesome!
Jag har gjort brt mig totalt. Kommer nog aldrig att vinna din respekt igen. That sucks.
Jag kommer aldrig få tillbaka min självrespekt heller.
Den förlorade jag dock för länge sen.
Förlåt. Förlåt för hur jag betett mig, för hur jag skämt ut mig, för hur jag skämt ut dig.
Men jag älskar att umgås med dig, du får mig att le på riktigt...vilket inte många kan längre.
Vet inte vad jag ska säga.
Tankspridd dag.
Fast ändå tänker jag inte på något speciellt, men får ändå den där oro känslan igen. Mått illa sen igår pga oron. Jag fattar inte ens vad jag är orolig för, du kan inte längre göra mig illa. Jag har nått punkten där jag slutar bry mig, orkar inte kämpa och orkar inte tänka.
Känner mig så obetydlig, så liten i den här shitty världen. I dina ögon är jag ingen.
Jag orkar inte längre bry mig om dig, eller vilken idiotisk betydelse du en gång haft i mitt liv.
Men ändå så påverkar dina ord, dina hot, din närvaro mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0