Go ahead, keep on kicking me now when I'm finally down

Gash det är varmt! Det är typ fuktigt varmt ute...but no sun!
anywaaays, ska ner till pizzan och träffa på min far samt lämna min brorsa.
Sen då? Mjo lite svårt att fåtag på folk när man inte har någon mobil! haha.
Känner för att röra mig in till stan och bara luffa runt typ.
Någon som är pepp? :D

Did it again, love
I got it all wrong
But it felt so right
I can't believe it
And all the mistakes
That went on for too long
Wish there was a way
I could delete it
It may seem to you that I am in a place
Where I'm losing the direction of my life
But I'm sure that this is nothing but a phase
Right back at ya, cause I'll survive
Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0