Friday

mjoo...nu är det fredag också fan! veckan har gått relativt fort haha.
Umgåtts nästan varje dag med Alex, vilket varit riktigt nice! :)
Men hm...idag, fredag. Ja min kära fader vill att jag ska komma på fest hemma hos honom då cribba fyllde år igår. Haha men uhm jag vet inte, iof så är han väldigt generös när det gäller alkohol...och öl har han gott om så det vore nice!
Men jag vet inte...skulle träffat både Mickan, Anna, Amanda och Felicia idag egentligen... Men allt krockar fan!
Sen vill Emy att jag ska med ut på hennes landställe som vi plus fler folk har själva och bara kröka typ.
Vore också nice...Men åååh beslutsångest! D: hahah..
Juste, Fanny vill ta med mig ut på krogen också för att jag kan köpa alkohol där utan legg och inte hon.
Men Men..till veckan blir det It's always sunny in philadelphia maraton wooho!
random picture!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0