I called your BOYFRIEND gay, and he hit me with his purse!

saay whaat! vad har hänt med "blogg.se"s starsida??
är det bara på min dator det ser extremt konstigt ut?
alltså sidan när som först kommer när man loggar in.

men ah just nu sitter jag hemma tillsammans med bror, Dante.
vi kollar på "gränsbevakarna" just nu. Medans han sitter här helt hyper
och uttråkad så ligger jag här med halsfluss D: !
jovisst, skulle igentligen jobba idag, men fick lov att sjukanmäla mig.
Skulle inte vara så passande att ta med sig baciller på restaurangen!



Men igår var hann jag ut ett tag iaf!
Började väll att jag och Anna drog till systemet (ingen äcklig smuggel dricka här inte!).
Sedan köptes det cigg, och så drog vi o solade. Riktigt fint ställe vi hittade i stan,
Liiite dyrare men det var det absolut värt!
Hem till Anna där det förades, Hanna kommer dit med folk och joinar!
Sedan bar det av till stan, odenplan för lite mer party party :D (Lyxigaste TAKVÅNINGEN!)
och sedan efterfest i skanstull!

Några bilder ifrån igår!

Anna Stolt fotograf till alla ;)








Nej nu ska jag ta en rökpause !


Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0