BeautySleep, you know!

Nu börjar klockan rinna iväg, även fast jag inte riktigt är trött så ska
jag åtminstonde försöka somna.
Jo juste, funderar även på att byta namn på bloggen...
Till typ "Dixie" eller "Dixies", Dixie kallades jag när jag
var riktigt liten, utav min kusin (tackar henne för smeknamnet)
som inte kunde uttala mitt namn. Vi var jo riktigt små då, så
helt förstårligt! Men så att ni vet iaf...
Föresten Alltid bra med sömn ;)







Jo som ni ser har jag haft lite tråkigt de senaste taget.
Eftersom att här öste det in en hel del nya oseriösa
"Dixie har tråkigt bilder"! haha :P


Men då har jag nog sagt mitt för kvällen...

Goodnight and Sleeptight! :D



Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0