BAAAD UPDATE !

Jo jag vet!! Jag vet att jag har updaterat dåligt nu, men ah jag har mina skäl;)
personliga skäl vet ni, men jo just nu sitter jag i skolan och tråkar.
ska in till stan och möta anna banana efter skolan i stan, sedan rör vi
oss emot kista där jag ska handla ett par underbart snygga skor :D !
bilder kommer förmodligen senare ;).
Just nu är min älskling på lagning hos sony ericsson också!
så har en gammal walkman just nu *SNYFT*, söta baby datorn
är också på lagning. Shiiiet allt går sönder ju!



men ah.. nu slutar jag snart, så försöker höra av mig när jag kommer
hem! (på mammas bärbara :D)
så ha en trevlig minusdag!






Pussen.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Kör du på dubbla behåar eller silikoninlägg?

2010-01-30 @ 18:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0