when it starts to feels like a prison..

helloj! Nu sitter jag hemma i varje fall och tar det lugnt framför tvn..


för tillfället är det
på tv3 just nu lyxfällan dock inte så bra (enligt mig)
På tv4 visas någon serie som heter Överlevarna.
på tv5 är det premiär avsnittet utav Criminal Minds,
otroligt gripande! och slutligen
på tv6 visas just nu filmen Windtalkers
som jag tyvärr inte vet vad den handlar om.. men det är säkert något bra och värt att kolla in!

Snackade nydligen med sessan, och fick höra lite otrevliga nyheter... inte kul alls.
Så nu känner jag mig bara deppig.

men ska ut och röka en otroligt sen "efter maten cigg".

Since you left me it feels like im in my own prison
A prison full of thoughts of you and me, full of trust and hope. 
Im trapped inside my dream, my dream about you and me.
Now i guess its all gone, but hun im still trapped inside your prison.
Feels like behind bars.

Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0