we are here!

nu är vi iaf framme här i norrtälje/rimbo!
jag vet att båda inläggen nu är precis efter varandra, men inlägget ifrån bilen hade sparats för att datorn dog.. så la bara in det nu ;)
 
men nu sitter jag i fridas rum (min kära kusin på 8 år) vi ska spela lite sällskaps spel:)
har även precis fikat, så har jätte ont i magen!

här är lite bilder jag tagit hittills :)
min bror dante  Min moster (jenny barnens mamma), jag och frida (födelsedagsbarnets syster)     
    
jag och söta frida och en riktigt glad pontus!
           
fundersam mormor och glad mamma
 
och tillslut ett glatt födelsebarn med sin present!


nu ska jag allt vara lite social med dom andra, hörs om ett tag igen.
Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0