man hinner med mycket mer än vad man tror under en timme!

Vincent min kattiga katt ;)
Helloy!
sitter fortfarande hemma i väntan på bättre. lagade precis min datorstol lite snabbt som hade tappat ett "hjul" hehe, det gick faktiskt helt okej! 
sköljde ut min hårfärg för ett litet tag sen också så nu är det ljusbrunt. tyvärr så har underbara denice min kamera, så är i brist på nyare bilder förtillfället! 
lite tråkigt, för har inte kunnat ladda upp nya bilder på en EVIGHET känns det som. 
och ladda upp bilder med mobilen ?
jadu.. det kan vara lite svårt då min älskling är inne på lagning sen för länge tillbaks! och min "lånetelefon" som jag fick låna utav tele2, den blev överkörd utav en buss för någon vecka sen. "buhu" haha det ända som var helt var batteriet och mitt simkort! så förtillfället har jag en gammal och då menar jag gammal sonyericsson som lisa lånade ut till mig.

sitter även och lyssnar på musik, via det otroligt smarta programet Spotify. där kan du skapa ett konto med lösenord och användar namn. sedan kommer du ha möjlighet till världens all musik du kan tänkas att söka efter. 
japp det är allt du behöver göra, söka efter antingen artist,album eller en låt så kommer massvis med förslag upp. så är det bara att dubbelklicka och lyssna direkt! 
spara låtar och album som spellistor går också såklart! det ända som jag tycker skulle fullborda programet är om man kunde ha möjlighet att se mp3 koden eller liknande så att man utan problem kunde ladda ner tracken till datorn :) 
men ändå värt att kolla in för dig som inte redan har det! rekomenderas starkt ( www.spotify.com ). 
spotify ex.


lycka till ;)
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0