Ups and Downs?

jo dagens ups & downs kan jag faktiskt skriva om.

Ups:
jag vaknade riktigt tidigt för en gångs skull, vilket är bra ifall jag vill komma upp till skolan imorgon.
jag följde faktiskt med hit till norrtälje fast jag var nyvaken.
Linus var snäll och överaskade mig med en lagad moppe :)


Downs: 
jag hann inte med frukosten idag, vilket är dagens viktigaste måltid!
det hämska programet "ensam mamma söker" har börjat igen!
inatt ute på ingarö begicks det ett dubbelmord och även misshandel på en kvinna runt 20års årlder.
en gärningsman är gripen, funnen vid mordplatsen blodig och höll i en stor trä planka.
han hade alltså gått runt på olika tomter och skrikit efter en bil mitt i natten!
sånt här är hemskt! 
kvinnan lever ännu och ligger inne på södersjukhuset!

har ni några frågor eventuellt åsikter? tveka inte.. utan släng iväg en kommentar!

Nu ska vi börja röra oss härifrån hemåt mot kära stockholom,
hoppas ni har haft en trevlig söndag! det har iaf jag. 

Pussen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0