Something cold around me.


Kära mor som ung på bilden!


Nu har jag nydligen ätit middag tillsammans med min bror och min mor.
det var tyvärr otroligt svårt att få ner tillräckligt mycket som jag igentligen säkert behövde,
med tanke på att det gör så ont i halsen! 
Då var det ändå bara en vanlig sallad, som man tycker borde vara lätt att äta, men icke sa nicke!
en choklad kaffe och en cigg efter satte susen! (japp "vattenkaffet" som sessan då kallar det)

Upptäkte precis att jag går runt med bara en strumpa på ena foten och ingen på den andra, hur jag lyckas glömma bort att ta på mig den andra är dock ett mysterium. 
detta förklarar då såklart varför min ena fot varit otroligt kall hela dagen! 
Pössen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0