Night Time!

Nu ska jag allt börja göra mig iordning för sängen!
ledsen att jag inte skrivit så mycket ikväll, kan bli bättring på det..
men har fassnat framför tvn samt msn.



men nu ska jag falla in i drömmarna om något bättre, hoppas ni nattugglor som är vakna nu med mig också lyckas göra när ni allt behöver eran sömn. Drömma underbara drömmar är det bästa jag vet! nästan iaf, men speciellt när man kommer ihåg dom glasklart när man vaknar.
eller om man vaknar till mitt i en dröm, men sedan lyckas somna om och fortsätta drömma där man slutade!
nej nu får jag sluta skriva. 

försöker skriva imorgon innan det bär av mot skolan om då datorn tillåter, annars lär det bli något inlägg runt 9 tiden då min lektion börjar och jag har tillgång till en dator!

Pussen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0