Never ending story..

sötaste ester på bilden!

jahapp, nu sitter jag och lyssnar på musik.. samt packar en väska i förberedlse för en vecka hemma hos min far.
rätt så trist faktiskt!
hatar att packa.. och att ännu mer att packa upp.
så antar att dagens "ups and downs" kommer bli ,en ups för att få träffa min far igen.
men dock två downs för att behöva packa nu och sen behöva packa upp senare ikväll!

hmm.. ah så fort jag är klar ska jag ner tillbaka till såkallade pizzan här i älta, för att återigen träffa
sessan,goa,linus och tiara(emelie). ska bli helt okey, men verkar som att kvällen kommer att spenderas där.
vilket alltid är trevligt, men efter en hel sommars besökande där så tro mig. då tröttnar man.
jag är ju sån som alltid tycker det är kul att hitta på nya saker, lära känna nya människor.
impulsiva handlingar! japp det är min grej det.

det var så jag fick min första piercing (bortsätt ifrån naveln) sedan ökade bara antalet utav piercingar.
och ah nu sitter jag här med 4st hips till och med, på tal om det..
 
inatt skrek jag minnsan "AJ AJ AJ AJ".. jo då hade jag råkat fastna med nagel under piercingen på höften, så halva utav det som sitter under huden slets ut!!
och det gjorde så fruktansvärt ont! och blödde...jo blödde gjorde det minnsan. så fick sitta i säkert en halvtimme om inte mer och förssöka trycka tillbaka den. det gick ju tillslut, så nu sitter det ett plåster över ifall att den skulle lossna igen. så får jag ta och besöka min kära piercare igen, för dom här piercingarna ska man ju absolut inte ta ut själv. det är ju en piercare som ska göra.
dom är helt enkelt lite speciella..

jo  nu har jag skrivit tillräckligt för tillfället! ska fortsätta min packning och se hur långt jag kommer innan jag tröttnar, men skriver nog igen senare ;)
Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0