Making it unreal!

Sitter bara hemma nu och har det superduper trist!
känner även att jag börjar falla in i en förkylning, så håller på att ladda med en massvis vitaminer nu.
Får hoppas att jag slipper bli riktigt sjuk!

har även laddat ner något redigerings program, så har suttigt och klurat lite med det. riktigt kul faktiskt, även gratis! det gillar vi ;)
Här är två exempel på bilder jag redigerat nyss:
Före:


Efter:



Efter:


Före:


Efter:



Det går alltså att göra massa olika redigeringar! super kul, du kan även lägga till massa roliga ikoner osv.. det finns ingen gräns och man lär sig att förstå det riktigt enkelt! Här är en länk till sidan där du kan ladda ner programet gratis ifall du är intresserad!

http://photoscape.se.malavida.com/d3788-ladda-ner-windows

nu ska jag försöka fixa lite fler bilder! 
höres, Pössen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0