Living in a movie?

old pics! (rätt så gammal bild i brist på nya..)

jahapp... sitter nu i skolan utan att ha sommnat ännu! (yeey)
svenska lektion då vi kollar på någon teknad film med engelsk text?
haha samma sak gjorde vi dock på engelskan igår... men på svenskan ?

fast dock så kollar jag själv knappt på filmen, sitter och nördar mig vid datorn medans resten utav eleverna i det här klassrummet ligger i någon liknande "böghög" på bordet med stora ögon fästa på filmduken.
haha, "dom" (evelina,mickan och victor) verkar vara sjukt inne i filmen, tror inte jag skulle få kontakt med dom om jag ens så försökte..

känner mig sjuukt stressad redan nu också fast det inte är förns efter skolan som jag kommer behöver göra allt som jag planerat..
ska först direkt hem till min fruuga sessan som mår lite si sådär idag, pyssla om henne en aning. och sedan ta bussen mot slussen så att jag är framme där halv 4, då jag ska mötaq upp evelina igen.. och tillsammans ska vi röra oss igenom medis till min dans som då börjar 4. och jo jag vet det tar inte en halvtimme ifrån slussen till medborgarplatsen, men tänkte vara där i god tid med tanke på att evelina måste lämmna in anmälnings formulär osv..vilket kan ta mer tid än väntat.
sedan efter kl 5 ska det bäras av tillbaka till älta igen, möta upp faren min. och sedan upp till sessan igen!
jo som sakt massa att göra! och massa tider som inte får missas!
(wish me good luck!)

nu orkar jag faktiskt inte skriva mer förtillfället.. då jag faktiskt ska försöka kolla lite på filmen och ge den en chans!
kan försöka skrive lite mer under nästa rast.
*Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0