Let the colours decide

my lips accally

Yes Let the colours decide 
det är alltid lika snyggt när man machar kläder och accessoarer efter färger, men visst kan man se folk ute ibland som tagit den trenden till en liiite för hög nivå?

ja, just sådär kanske ni inte sett någon gå klädd. men jag tror att ni förstår vad jag menar..
liite väl överdrivet kanske. visst det kan vara snyggt med exempel svarta stilettskor efterssom att tröjan är i samma svart, eller en väska i samma mönster som ett armband.. lite så är helt okey iaf!

något annat som också är fördrövligt fult, är när två stycken "bffs" är klädda med samma tema (något klädesplagg med samma färg). Då måste det alltså betyda att dom suttit och ringt varandra för att bestämma vad dom ska ha på sig nästa dag ?:S vem gör sånt..
visst ifall man har likadana tröjar och sedan av en slump har dom på sig på samma dag.. men att detta upprepas tyder det ju på något annat?
sådär otroooligt mycket har jag aldrig brytt mig om vad jag har på mig, det klart att man till och från fixar sig sådär liiite extra på morgonen. 

men dock inte såhär mycket.... 
Det här är oxå ett exempel på förbestämd klädsel eller såkallat klädtema...jag menar kom igen, inte en chans att alla tre utav en slump råkat ta på sig någon rosa tröja? ;)

Kisses*


Kommentarer
Postat av: malin

hahah fyfaan vilka fjortisar serri man kan fan inte få lov att se ut så:P

haha<333

2009-09-03 @ 08:17:22
Postat av: d3najs

haha jo gumman jag vet:P hittade bilden på google, så dock inga jag känner ;)

pössen!

2009-09-03 @ 15:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0