internet again!

yesh, nu funkar mitt efterlängtade internet igen iaf!
har varit hemma sedan kl 14.00 och inte haft möjlighet till att logga in här och blogga :( (buhu) 

så , jo efter engelskan förut så hade vi lunch iaf.. och sedan idrott borta i duvnäs utskog. 
det gick bra, jag hade dock inga riktiga idrotts kläder med mig.
men jag gjorde så gott jag kunde i mina tighta jeans :)

sedan blev det hemfärd ifrån duvnäs och ektorp, jag låg och halvsov hela bussresan (otroligt skönt!)
väl hemma, så ja då sommnade jag i soffan.. och sedan försökte jag att starta datorn som funkade, medans internet var en annan femma. så nu när mamma precis kom hem fixade hon det på några minuter i alla fall.
HURRA för henne! (YEY)

rökpause...


Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0