Godmorning sun?

                           everything isn't alwasy black or white.
Jo godmorgon solen! idag vaknade jag alltför sent för mitt eget bästa! vad hände med skolan nu då ? :S
får bli att jag kryper upp imorgon bitti ist.. men fortfarande, vad surt att inte ens klara av att ta några glas vin kvällen innan utan att sova bort hela dagen.
men det är ju som sakt sån jag är, sovasovasovasova! otroligt härligt och bra för kroppen också ;)
men jag som börjat rita en bild i skolan som jag tror kommer bli jätte cool, väntade ju redan igår på att jag skulle kunna fortsätta idag med den. Men min energi sa något annat.
anywaays, nu sitter jag hemma för tillfället.. med en shining stark sol utanför fönstret!
hehe vill bada också, men min bad kompis (skalman) hon är i skolan/prao jag vet faktiskt inte, har inte hört av henne på rätt länge nu ändå...

Over and out! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0