godmorgon...? nej godkväll!

halloj!
nu är jag hemma ifrån dansen, det har jag dock varit i några timmar. Ni får ursäkta att jag inte hunnit gör något inlägg under tiden...men nu är det såhär att direkt när jag kom innanför dörren så dushade jag och sedan la mig i soffan. Där jag såklart somnade! (fyfy) nu kommer jag ha svårt att sova ikväll, då jag redan nu känner mig utvilad även nyvaken.

Dansen gick otroligt bra iaf, och för er som undrar så går jag på streetdance sedan cirka 9 år tillbaka.
men har flyttat ifrån dansskolan i sickla till nuvarande stället danscenter som då ligger på medborgarplatsen.
här är deras hemsida, värt att kolla in för er lite rörelse intresserade! http://www.danscenter.se/
Jag tar går nu en avancerad street kurs med kursledarn Robert "RobOne" Wägar. Som även tränat personer ur gruppen "BouncE" redan innan dom blev kända! Han är jätte duktig!

(Robert på bild!)

Nu sitter jag med cola (cola lover!) för att piggna till yttligare, och lyssnar på lite musik.
ska snart spendera lite tid med urgulliga Nathalie, min 1åriga lillasyster.

så..
Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0