Godmorgon Godmogon!

Godmorgon Godmorgon alla sunshines!
nu har jag precis vaknat, bredvid linus även idag. det är dock alltid lika härligt att vakna tillsammans med någon och bara ligga och mysa:)



och suck.. min kontakt person ringde mig hela morgonen, jag skulle tydligen träffa henne. och som vanligt så var hon skitt grinig i telen.
men vi bestämde att ses längre fram i veckan istället.

för cirka 5min sedan så kom mamsegull och bror hem igen, vi ska tydligen till norrtälje då min kusin pontus fyller hela 6 år!  Grattis till honom :)
datorn följer med så bilder och fler inlägg kommer.

nä nu måste jag och linus göra oss klara, mamma är jätte stressad och irriterad så lika bra att göra som hon säger.

allt för nu! hoppas ni haft en trevlig morgon hittills!

Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0