fuck hounesty?

some say yes sometimes. and some say strickly no!
hmm.. vita lögner har man ju hört talas om men när får man använda dom igentligen och vad innebär en vit lögn?
vet inte riktigt hur jag kom in på det här samtalet.
men vad tycks?
själv tycker jag att ärlighet är något utav det viktigaste som finns!
och håll hårt om nära och kära som ni vet att ni kan lita på, ärlighet räcker ändå längst.
kom ihåg det!

hehe just nu sitter jag och linus snackar kriminalitet och shit. han ligger i min sängen samtidigt som jag sitter här och skriver massa:P frågade han vad han tycker att jag ska skriva om, då svarade han (kuken). så jag skriver för egen hand igen ändå.

och fan måste till tandläkarn någon gång snart oxå:S har jätte ont på insidan av min ena framtand.

nej nu ska jag vara lite social med honom!
svar på mina ärlighets frågor får ni gärna kommentera vad ni tycker och tänker ;)
Pussen. 

Kommentarer
Postat av: Ur Ett Suddigt Perspektiv

Fin blogg du har :)

2009-09-05 @ 14:05:54
URL: http://urettsuddigtperspektiv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0