Bored.

hejsan igen!

det blev lite klurit förut, med tankte på att jag fick sluta skolan tidigare. Då hade jag inte möjlighet att göra något inlägg.. för efter skolan var det stan som gällde tillsammans med bella!
då jag träffade anton i slussen! (yey) länge sen nu ju. 

efter det besökte jag min piercare och pratade om inplantatet (min höftpiercing), den som då håller på att åka ut.
den fick jag plocka ut, så måste göra om den snarast...
efter det blev det möte på skolan... (tråkigt att sitta still så länge med huvudvärk!)
passade även på att hämta min älskling (mobilen) som var tillbaka efter lagningen.

men nu är jag hemma igen!
och glömde ju dock förut att lägga in en bild på dagens "Dress Me" så det får bli denna...
 
Detta är ett längre Ed Hardy linne med luva och dragkedja.
Otroligt snyggt! tillsammans med tightsen som är ifrån hm (för er som undrar)
sedan mössa ifrån Gina Tricot
och så hade jag också ett par vita klackskor
med 14cm smal trä klack.
nicenice.

Pussen.                                                                                                                                                         

 


Kommentarer
Postat av: marcus

sv: TACK du är värld guld för den rösten! :D

2009-09-10 @ 21:39:11
URL: http://mrmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

skänker dig en kommentar (A)

fin blogg förresten

2009-09-11 @ 16:02:55
URL: http://thebloodycousins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0