Beautisleep...oh no!

Skönhetssömn behöver väll alla?

igår tog jag ett mysigt bad tillsammans med massa doftljus och hår inpackning. Otroligt härligt, sedan blev det härlig lotion. (glad Denise som hann med detta!) tandbordtning och sömn, tillsammans med  härlig musik!
Även silkesdroppar för att få minna toppar mindre slitna undet natten!

Detta resulterade dock att jag knappt kom upp imorse, jag vaknade 10 minuter innan min buss gick!
så det blev snabba tag. Men hann ändå klä på mig något någorlunda okej,
bilder kommer lite senare!
nu har jag lunch, så måste logga ut datorn för tillfället!

later.


Pussen.


Kommentarer
Postat av: Marcus

Hej igen!



Snälla lan du inte rösta på min blogg i en tävling?

http://niklasvikt.blogg.se/2009/september/veckans-bloggtavling-final.html#comment



Gå in på länken och skriv nr 6 som är mitt bloggnummer..



Jag kanske kan stå till tjänst med något som du behöver hjälp med? :)

2009-09-10 @ 20:36:04
URL: http://mrmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0