babybabybaby

yes, nu sitter jag hemma hos sessan.
var hemma ett tag tills det att mamma kom hem, då åkte även linus.
så packade mitt pick och pack som ska hem till pappa, som mamma då kör dit.
medans jag själv körde hit.

hellre sårad utav sanningen än lycklig utav en lögn.. ? är det verkligen så? 
just nu så känns det dock som att jag hellre skulle leva lyckligt på en lögn.
fyfan..



påtal om ingenting, snart väntar mina beställda saker ifrån http://fannyhair.se/ .
absolut värt att kolla in sidan! dom har bla marknadens billihaste hårförlägningar!
Då ett paket med 55cm lång riktigt hår tillsammans med redan påsatta clips kostar 275kr!
paketet innehåller förlägningar som täcker hela skallen, även om du har tjockt hår!

här är vad jag har beställt.
 &
det är då ett "clips on paket" och rosa uv reflekterande linser!


Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0