And now.... im gonna blogga lite!


Gammla bilder är alltid kul! (härlig likhet va?)

hehe yesyes, nu sitter jag hemma och ska försöka updatera in några trevliga inlägg ;)

juste.. min packning och så det gick helt okey! bara det att som vanligt kom vi inte ens iväg, så sitter fortfarande hemma hos min mor. såsom min bror (Dante) som dock ligger och sover.
det är en jätte bra film på tv5 just nu! för er som har lite tråkigt.
jag har legat lite halv trött i soffan i princip hela kvällen, då jag passat på att spana in lite tv program och även filmer. 
så kom kära mamma min och överaskade mig med en rad choklad. mumms!


Ups & Downs for tonight
ups:
jag fick mysig egentid framför soffan med choklad!
har lyckats minska rökningen med stora framsteg!
och även löst ett antal onödiga bråk med mamma.

downs:
fick otroligt ont i magen efter 4 rutor choklad!
känner att jag missat en utekväll och även början på helgen!
känner mig tjock och lat som legat i soffan någon timme och 
lyckats proppa i mig en rad choklad!

hoppas att ni har haft än otroligt trevlig kväll hittills! 
min har varit helt okey!
Pussen.
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0