a Trip from Sthlm!

jo nu ska jag försöka få min efterlängtade skönhetssömn...
har städat rummet en aning, packat massa saker (vilket tog längre tid än väntat) samt hämtat saker hemma hos kära mormor och morfar.
nu är väskorna färdigpackade och väntar i hallen i varje fall.
min skola ska nämligen på skolresa ner till västkusten tills på fredag, ska bli otroligt härligt!
det är så vackert där..



men jag kommer däremot inte ha möjlighet att skriva något under dessa dagar då datorn inte kan följa med...
fast kameran och mobilen hänger därimot med!
men kommer som sakt hem på fredag, då lär det rulla in inlägg med nya bilder såklart!
yesh, fredag..vet dock inte vilken tid ännu.

Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0