you give me headache

fan jag har världens jobbigaste huvudvärk.. och några värktabletter finns det minnsan inte när man väl behöver en.
ska försöka lägga mig och sova.. måste faktiskt ändå upp strax.
och jo påtal om ingenting, tycker det är så härligt när solen skiner under hösten samt våren som den gjorde idag!
men skulle dock vara extra härligt utan alla vindar,
denna bild är tagen idag, det är nicklas och eveliina som vilar på mina höfter under lunchrasten på parkeringen under skolan..då kan det få se ut sådär!
så trötta var vi idag!



min plutt eveliina på bilden trött som bara den..

nej men nu ska jag gå och borsta tänderna sedan lägga mig!
men höres imorgon, hoppas eran dag varit trevlig och inte allt för blåsig ;)
men goodnight and sleeptight

Pussen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0