welcome cold

halloj! sitter nu och myser i soffan hemma med tända ljus (för extra värme då vi brukar ha det kallt här) samt
myskläder och elementen på! helt behagligt.. speciellt när det nydligen började en film på 6an
"Talladega nights: the ballad of Ricky Bobby" någon bilrace film tror jag allt, helt okey hittills!

har även varit iväg på bio med... ********* hemlighet? YES det gillar vi, massvis med hemligeheter nu passar årstidens mystiska dagar.  själv är jag dock ingen som har särskillt många hemligheter, det var Christina jag var på bio med (min kontakt person) vi såg komedin " The Ugly Truth "

Rekomenderas starkt ifall ni behöver ett glatt höst skratt! jo film uppskattas starkt i  höst, inte bara på bio utan även hemma filmkvällar är helt okey!

ska iväg och förkorta livet med cancerns magiska trollstav!
strax tillbaka lovers!


pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0