screw internet

jodå.. nu har jag nydligen fått tillbaka mitt internet igen. 
börjar seriöst fundera på att köpa ett nytt trådlöst.
men ah, har som sakt varit hemma ett tag nu och inte gjort något speciellt alls. stannade till i sickla ett tag efter skolan och köpte ett nytt armand samt örhängen (yeey)
we looove buying stuff...
träffade även på bella i slussen ett tag då vi gjorde sällskap hem.
mamma har dragit hem till micke igen, och jag behöver ett jävla frimärke! haha..


(old pics)

just nu sitter jag och har skit tråkigt, lyssnar dock på musik (vilket alltid är trevligt) 
men annars har jag tråk.
och fyfan vad rädd jag blev nyss, (det är ju som sakt bara jag hemma) för kanske en timme sedan så ramlade en tavla ner på golvet... så hängde jag upp den, cirka 5 minuter senare hör jag "BAM!" och tavlan hade ramlat ner igen... scaaary?? 



Pussen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0