goodeaving...

nu är det så att jag varit dålig på att updatera de senaste dygnet.. beror dock på att jag inte haft tillgång till någon dator. så im SORRY! men just nu sitter jag uppe hos sessan då även madde, madde 2, jonas, emma, gos, bosse, paxby samt sessan är då här och bidrar med trevligt sällskap.


(sötnosen Bling fångad på bild)

just nu sitter vi och glor på en film, trevligt trevligt. men funderar på att röra mig hemmåt snart, är så trött.
igår satt vi även här med och hade det trevligt, sedan bar det av ner för en snabb vistelse på pizzan. en timme senare då hamnade pick och packet uppe hos emma. helt okey kväll!

hmm.. men nu ska jag fokusera en aning på filmen, samt samla kraft för att röra mig mot bussen.
skriver så fort jag tagit mig hem.


Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0