another schoolday

yesh,, nu blev det ju inte som jag hade tänkt igår. meningen var ju att jag skulle hinna blogga lite i varje fall.. men hade inte riktigt tid då kära sessan (www.mikasha.blogg.se) kom på besök för att fira mor min. vilket var otroligt trevligt samt uppskattat till max! vi åt middag samt fikade och pratade en hel del.. trevligt trevligt!
fick även sjukt mycket hjälp med städning i mitt rum! (uppskattning på hööög nivå)

men men nu sitter jag i varje fall i skolan, har rast nu så då passar "rök gänget" här på skolan att gå ner för att ta sig några bloss. så jag ska väll gå ner tillsammans med följeskapet!
skriver sedan igen..



Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0