Dont let it go to your head


hello again! nu är jag tillbaka med ett halvfungerande internet,
det är nu lite speciellt och stänger av sig själv helt och hållet ibland
samt vägrar starta till och från.
men just nu sitter jag och lyssnar på musik i soffan
då jag lyckats få låna mammas dator igen
denna låt är det som spelas just nu
och visst är den bra va Fanny? ;)



So what if I came clean,
And told you all you mean to me
So what if I meant every word I said

So what if I write your name,
Cause you're always on my brain
In a heart I paint it crimson red

Just cause I cant go on,
Just cause I die when your gone,
And just cause I think of you in bed, 
If I looked in your eyes,
One too, too many times,
And memorize every word you said,
Don't let it go to your head

Pussen.                                                                                                                                                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0