Back on track

yesh nu är rasten slut och lektionerna börjar igen.. förtillfället sitter jag och lyssnar på musik, är rätt trött idag somnade allför sent! men men det satte en kopp kaffe ändring på imorse, 

Ups and Downs of today



Ups
massa credit för att jag klarade av att ta mig upp imorse samt kom i tid!
tack till Fanny som gjorde mig sällskap trött som hon var!
Massa plus för mysiga halsdukar i höst.



Downs
Minus för alla er i skolan som ska få fake utbrott bara för att få gå hem!?
också minus för er som inte kan kontrolera ilska och måste förstöra saker
även tummen ner för att behöva springa efter för tidiga bussar!


mer än såhär orkar jag inte ranka just idag, men nu måste jag ägna mig lite åt matten!
hörs när vi hörs..
föresten, den här låten mååste lyssnas på
otrolig cover på låten "What youre made of"



Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0