Im back and mooore famous !

hah jajamen... nu är man tillbaka hemma. Var på möre i skolan idag, höll på skit länge.
och var jätte triist, jag han ju faktiskt inte dra till sickla och shoppa runt??
får väll bli imorrn.
juste var någon söt brud som kom fram till mig vid busshållplatsen och tydligen berättade att hon läste min blogg och skulle visa den för alllaaaa hon kännde.
haha gulligt gulligt bruden.
så tackar på förhand :)



just nu är det tv tittande på g, funderar på att köra igenom ett tränings pass snart.
som min förra danslärare (Robert Wäger) lärde mig. den är på cirka en timme, men funderar på att förkorta den och bara köra 30 minuter nu, (sakna men säket) kommer jag ens palla 10 minuter? 
vad tror ni?  
haha får vi se hur det kommer sluta då!




Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0