hello there...

jo nu är jag hemma igen.
hade tyvärr inte tillgång till någon dator idag, med det kommer de bli ändring på inom kort.
Då ska jag köpa en ny bärbar dator som får plats i väskan, en liten för utomhus bruk
och så har jag den här hemma.
Låter inte det bra?
idag mötte jag upp bella i slussen, vi drog in till stan och gick och kollade
affärer.
en ny tunika köptes på Carlings, super söt!
Framsidan, en nice dragkedja


Och baksidan där ryggen är täckt med spetstyg
  
sen blev det fika pause på Wayne's där min favorit latte finnes.
som är Chai latten! :D


Strax efter detta rörde jag mig hemåt, och
bella tog 6 timmars bussen ner till småland.



Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0