hello again

jo hejsan. Förlåt att jag inte hört av mig sen i förrgår, men solning blev det.
och förmodligen mer i slutet på veckan tillsammans med bella.
Gymkort ska även köpas snart, då det för hoppningsvis kommer ingå solning.
Mobilen Sony Ericsson Satio kommer till mig i övermorgon ;D 
så den är iaf beställd.
Det blev en svart, eftersom dom röda var slut och jag inte vill vänta två veckor!
Jag har nydligen dushat iaf, alltid lika härligt.
Fotbad och energin på topp igen!

Denajs goes work
jo jobbar även nu i sickla.
Börjar kl 10.00 - 22.00 eller 09.30 - 16.00
så lite olika, det är då på en resturang/bar. 
(snyggaste bartendern btw!)
otroligt roligt är det iaf, och man vill nästan inte gå hem.
 


Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0