get the party started

tjooho. och godmorgon näääästan bakis?
hehe nä nu är det så att för mycket stress samt ett dåligt internet resulterar till att denise har svårt att hinna med att blogga!

men hm.. jo igår var det ju som sakt halloween! och jag tänkte inte klä ut mig, men när jag sedan satt och prövade olika sminkningar så blev det tillslut så att jag såg lite ut som en påfpågel.
Så det fick bli min utklädnad då.
drog även på fest i tyresö med emelie, vilket var skiit kul.
sedan begav jag mig hemåt, fortsatte att dricka upp cidern jag fick av emelie. samt satte på tvn och glodde skräckfilmer.
just nu har jag precis städat hela huset, då det varit folk här och stökigt...detta behööövdes göras plus att mamma kom hem igen. (yeey en morgoncigg)



Pussen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0