Friday Night is Party Night

Yes, jag vet att jag varit riktigt dålig på att uppdatera den senaste tiden.
Men jag har faktiskt mina anledningar, jag har jobbat jobbat och jobbat!
igår tog jag till exempel ett dubbel pass, jobbade från 10.00 till cirka 02.00.
Under dagen var det i kassan och ute i resturangen, sedan blev det i baren
resten utav kvällen :)
Haha men det går riktigt bra och är otroligt kul iaf!
men är välldigt slut varje kväll när jag kommer hem, handlar om att
slänga i sig lite mat och sedan gå till sängs.
Ibland hinner jag knappt äta under dagarna för att det är så mycket att göra,
så det blir av när jag kommer hem. 
nej men nog om det.

Idag är det fredag och då vet alla vad det betyder?! ;)
Party party party.
har redan fått många erbjudanden utav folk som vill att jag kommer
och gör deras fest till en fest.
as i use to say...There is no Party unless im there!

Vet dock inte vem och vilket folk jag ska välja,
det blir att fundera över!

igår kom även min nya telefon, Satio.
Det blev en svart ändå, men stilren är den!

Så den sitter jag och leker med, och wow vad kameran är grym!
härligt med en mobil som inte dör och går sönder hela tiden.

Som min förra mobil W980i


Den var riktigt dålig, åtminstone när felen väl dök upp.
verkade som det var något fel i själva programvaran.
För känner folk som haft samma mobil, med samma problem.
under ett års tid hann den där mobilen åka in och ut ifrån lagningen cirka 5 gånger.
Alla gånger för samma grundläggande fel, och ibland var det värre.

Är det så tråkigt att alla Sony Ericssons mobilen kommer med fel?
det är så det verkar iaf, Sony E gör snygga mobiler och det är dom man vill
ha. Men det blir alltid fel på dom!
någon som håller med??


Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0