Falskhet...skip it bitch

jo falsk blir alltid alla kallad någon gång. men vet verkligen folk vad det har för innebörd att vara falsk?
verkar fan inte som det eftersom man hör det runt om sig bland folk titt som tätt.
om jag ska vara ärlig så tycker jag verkligen inte att man "snackar skit" så länge man säger sannningen.

skulle kunna skrika ut sanningen om den här idioten för hela världen om det nu behövdes.
Bryr mig INTE längre. inte det minsta..

(föresten, jag visste att du ville att jag skulle lägga upp den här bilden så...
varsegoood!) Låt texten är rätt passande right?

jo problem i perfekta Barbie världen har jag just nu enligt cristina, och håller fan med XD
sen är det också skit löööjligt ifrån folk som inte har ett dugg med det här att göra, som lägger sig i och säger åt mig vad jag ska göra och inte.

bl.a så fick jag ett mess från ett ***K* som inte är inblandad och inte heller kommer bli det, det stod i princip "att jag inte ska lägga mig i det här 'bråket' för det har inte jag med att göra"
jag menar... HALLLÅÅÅÅ det är jag som är bråket? haha, nä men jag och två andra har var inblandade redan ifrån början, då det bara var lite tjaffs, vilket startade redan under Göteborgs resan! GET THAT CLEAR.
hahah, idioter finns det gott om.
folk MED dubbelmoral också, bland annat fjortisen på övre bilden.
och bara för att klargöra en sak eve, man är inte en dubbelmoral...utan man har dubbelmoral!
easy to understand right?

nej pallar inte skriva mer nu, men säger bara... FUCK FALSKHET TJEJER, dags att komma på något nytt slagord.


juste... en sak till, det är fan inte falskt ifall jag berättar för den andre personen (som också varit inblandad ifrån början) vad du håller på med, bara för att du inte klarar av att vara ärlig varken mot henne, mig, en annan brud i skolan + din mamma!
och skicka dubbelmoralen, det är vad som stör oss mest!

Pussen.

Kommentarer
Postat av: sanni

vafan menar du? :O

2009-11-07 @ 08:16:24
URL: http://skrynkligapungkulor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0