back home!

hemma igen och internet krånglar lika mycket som alltid!
mötte upp bella efter skolan, köpte cigg samt drog till sickla. Då lämnade jag in min mobil på lagning (IGEN), och kollade massa affärer. Hittade fan nyårsklänningar!
smink provning blev det såklart också!

fick även ett länge väntat samtal ifrån my heart! var så jävla härligt att få höra hans röst igen. 
haha och igentligen fick han bara prata i telefon i tio minuter men dom måste ha glömt bort det eftersom samtalet varade i över en timme. 
när jag kom hem väntade även ett sött brev ifrån honom. så skrev precis klart mitt svar på det, lär skickas imorgon.
jag och bella drog även ut och fotade lite snabbt, sedan bar det av till en bio! 
då uppföljaren på "Män som hatar kvinnor" vilket då är "Flickan som lekte med elden" blev sedd.



otroligt bra var den, rekommenderas för er som gillar lite hämskare verklighets troende filmer!
och tro mig, man fassnar i den. Den var även lite över 2 timmar lång. 
Långfilmer 'We liike' . 



Pussen. 


Kommentarer
Postat av: LAJSEIY

då har du och jag samma problem! <33

bara att han inte får ringa än :(

2009-11-08 @ 20:10:46
URL: http://lajseiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0