you're so full of shit!

jo nu sitter jag i skolan som vanligt, hade inte tillgång till någon dator igår
(måste bli ändring på).
jag och mamma åkte och shoppade loss i forum igår, trevligt trevligt!
köpte en skit snygg ring på Guldfynd, ÄKTA skinn handskar ifrån Mango,
Ett skit snyggt läder skärp också ifrån Mango, ett sött hårband med rosett
på ifrån Zara och en ny plånbok ifrån HM samt fixade naglar!
bilder kommer upp när jag kommer ihåg att ta med usbn till skolan.

just nu sitter jag och skriver en recension om en bok jag har läst.
"låt den rätte komma in" den var helt okey, alltså det är typ det ända
jag kommer ihåg. Det är alltid så när jag jobbat med något, jag
glömmer bort det dagen efter. Därför är det då extra svårt att
skriva en recension.
Men nu måste jag skriva lite, hörs efter lunchen som börjar 11.45!


(to the picture... ruuuuumpa!)



Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0